Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

13 February 2013

Officially 21 . A day with ThankYou and Alhamdulillah :)


Bismillahirahmanirrahim . With the name of Allah , now I'm officially 21 on 13 February 2013 . Praise to Allah sebab masih bagi lagi nikmat kurnia untuk aku terus bernafas dibumi Allah . Alhamdulillah :)

Jutaan thank you , terima kasih pada yang wish yang ingat birthday aku . haha . tu mesti gara gara ada kat tepi sebelah kanan atas kecik tu kan mention who's birthday . kalau tak , tak wish jugak kannn . haha . just kidding . Terima kasih again atas doa doa kalian . macam macam doa korang kan . haha . Alhamdulillah :)



not to forget from my lovely mummy and papa . love you and thank you ibu ayah atas doa dan pengorbanan ibu ayah . Terima kasih sudi besar kan kakak , sudi jaga kakak , bagi kakak makan sampai bulat macam ni (haha) , bagi kakak support , bagi kakak dorongan untuk terus terus berjaya , dan semua nya . Terima kasih ibu . Terima kasih ayah . kasih ibu sampai ke syurga . kasih bapa sampai ke mati  :)

Adik adik kakak . Walaupun wish lambat or adik tak wish sebab tak ingat , tapi terima kasih jugak sebab jadi adik adik kakak dan sentiasa ada dengan kakak . dunia akhirat , kakak sayang adik adik :)

Sayang , terima kasih untuk selama ni . ada dengan saya . sentiasa sokong saya . sentiasa berada di belakang saya . sentiasa ada time saya sedih . terima kasih jugak untuk nyanyaian malam tadi even suara sayang tak sedap . haha . ouh ya , thanks for the present sayang . even tak sampai sampai lagi , but I'm happy . setiap detik masa tu saya ingat awak sayang bila tengok dan guna jam tu :)


Babies , thanks for the wishes . Tak boleh prank sebab tengah cuti . bhahaha . Terima kasih sudi kawan dengan kita , sudi ada dengan kita 3 tahun ni . Terima kasih babies :)

Terima kasih untuk hadiah hadiah dari kak fizah , advance gift . rainbow cake raisya . thank you sayang sayang . Love you all .











happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed