Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

14 February 2013

Janda Baik wedding :)


Suppose entry ni aku post lama dah . tapi kekangan waktu sebab ke'busy'an aku terhadap kerjaya .cewahh . over kau mak . Actually baru baru ni ada satu job dekat Janda Baik . Sementelah aku dah lama tak amik job and tak buat kerja kan , so aku decide lah nak buat job tu jugak . Tapi bukan sorang tapi bergabung dengan my lovely father tu . hihihi .

seriously , aku cakap orang orang Janda Baik memang sangat awesome and nice ! Terima Kasih daun keladi orang Janda Baik :) Nak kawen cari kami lagi . hikhik .

this few of their wedding ceremony picture :)






happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed