Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

21 May 2012

Ending For A Story




   
 
 

Dear lovely readers, aku rasa macam tak terlalu lambat untuk entry 'done with first year, Aloha second year' . 18 Mei 2012 tamat sudah contract aku bersama dengan tahun pertama menjadi pelajar agung Universiti Kuala Lumpur hik hok hik hok . kembang terasa dah habis satu tahun . haha

Dulu time jadi pelajar berdedikasi Matikulasi Pulau Pinang tak terasa pun tahun pertama, tahun kedua malahan tahun ketiga . hik hok hik hok sekali lagi . Bye bye Shariah yang buat aku migrain , bye bye Law yang sangat rumit , bye bye finance yang selalu kira pakai jari . 

Masa sem dua ni lot of things yang aku dah mula belajar dan terpelajar .Sem dua jugak Mr. Sayang ada dekat dengan mata . wink wink . Sem dua baru pandai gatal keluar malam berkaraoke , pandai berkawan dan mengenal erti persahabatan . cewah !

sem kedua jugak baru merasa pergi MID VALLEY . wooo , sedih Gila . orang yang tak duduk KL pun rajin rajin tayang muka dekat Mid , apakan daya bagi pelajar cemeriang macam aku , bagai pipi tersorong sorong dibuatnya . adakah benar dan sahih perbahasa aku ? -,-'
yang penting , aku tak pernah rasa happy macam ni , bila ada kawan kawan yang The Bomb ! , kakak roomate yang comel , (oke , memang untuk akak and Aiman pon) ,  and surrounding yang best bila study dekat sini . lot's of thing yang aku belajar . sumpah tak tipu . 

p/s : nak rasa study best, masuk lah UNIKL :)





happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed