Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

03 May 2012

berkaca mata ?





dengan rasa rendah diri yang sememang nya aku ni rendah , aku pon dah lama merindui blog dikala study week yang bermakna aku tak boleh online sebenarnya ! tapi ku gagah kan jua memohon merayu dan meminta agar papa kesayangan yang tercinta membayar berukband dengan alasan online duit rumah ! kleber !

bukan lah bermakna aku nak melalut cerita alkisah berukband juga study week, tapi kisah nye aku tak kan ber mata kalerful lagi ! tettt # MENGAPAKAH ?

actually duatiganamtujuh minggu ni , bila pakai lens mata aku jadi merah merah and agak pedih . disebabkan kesombongan dan keangkuhan aku tak nak buat speck, maka mata aku jadi mangsa durjana virus ! cis !!

bila ada can nak pulang ke kampung yang tercinta , gesel gesel lentik lentik dekat ibu 'oh ibu , terasa bagai nak uat speck , sudikan lah diri ibu menngeluarkan ongkosnya'

hasilnya ! taraaaaa :



oke, korang abaikan si gemuk belakang tu :)


dan jangan lupa abaikan meja yang bersepah :)


errr T,T






happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed