Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

23 April 2012

Boleh ke ?




Morning sayang sayang ! Wooot woot ~ apa nak happy happy sangat entah pompuan ni ! bukan bukan =,='
geleng geleng kepala . Actually aku tertarik dengan satu apa yee yang sesuai aku bahasa kan . macam skim dapat duit cepat la . err . bukan skim cepat kaya ke . pape jela.

ok, kengkawan aku ramai yang join benda alah tu . sehari boleh dapat RM 2000 lah , 30 ribu lah . pergh ! sape yang tak nak kan duit yang jatuh bertaburan dari langit macam tu . 

aku pun dengan berkobar kobar dan semangat haloba nya terus IM kawan aku yang join benda alah tu . soal selidik tanya punya tanya . oke, aku buat keputusan macam nak masuk hujung bulan ni .

ok fine , aku tak pasti kesahihan dan kebetulan or kehalalan skim ni , maka aku try la tanya makcik google kut kut ada yang mampu bagi jawapan yang tepat untuk aku .

oke, terlupa nak masuk kan bahawasanya aku fikir mula mula benda ni macam iklan nuffnag or churp churp yang aku join dalam blog aku ni , tapi sebenarnya Id ni more kepadaa jual barang barang like ebook, and apa ntah microsoft dia. 

aku bukan apa , setiap benda yang memerlukan pelaburan duit or else perlu kan benda benda yang boleh mendatang kan unsur gharar mahupun riba atau pun apa sahaja yang dikatakan HARAM , aku takut nak join . benda alah tu maksud aku , duit tu nanti masuk perut kita kan , jadi darah daging ooo . dah la aku dosa sememangnya banyak , tak mau tambah lagi laa :)

oke , kalau korang tak percaya yang benda ni buat aku jadi was was, korang boleg refer dekat sini 
http://zaharuddin.net/senarai-lengkap-artikel/3/915-status-hukum-infinity-downline--login-facebook-dapat-rm100.html.

terima kasih :)


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed