Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

08 April 2012

Tikus pijak aku ?



apa cer ? Mesti macam pelik statement aku kan ? tak yah pelik . sekecil kecil aku ni , tikus tetap jatuh hati untuk pijak ! tahu tak -,-'

oke , cerita nya aku tengah berjalan sambil makan eskrem pop pop and nyanyi nyanyi lagu barney and friends . tetiba !

baiklah , dengan dukacita dan bangga nya tikus tu berlari lari anak atas kaki aku . huh ! mau satu KAMPUNG BARU tu bergegar dengan vokal aku -,-'

tak kesah lagi , dah lah time time aku tengah buta . maksudnya aku tak pakai lens . so mata aku jadi buta selama seminggu gara gara KETUMBIT !

memang kalau nak cakap , agak malang nasib aku time seminggu yang lepas . aku rasa macam nak cuci kasut aku juga bersamaan kaki comelku dengan clorox dan kalau boleh , tukar kaki baru ! 

fuhh! punya anti aku dengan tikus kus kus tu ! selama hayat aku kat kampung baru neh , bila nampak tikus kus kus tu merayap je , aku tadee laa macam jadi fobia @ trauma @ penakut sangat . tapi lepas insiden ni , aku kena sedia kan sheltox lah dalam beg kelas senang nak hapuskan tetikus tetikus kus kus yang bermaharajalela tersebut !


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed