Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

08 April 2012

Kereta ayah tu kenapa ?



oke , dengan bangga nya hari ni aku bangun tidur terpisat pisat terpiyot piyot semata mata konon konon nyaa dah rancang dengan si gedik PUTIH nak pergi setarmall !

memula menggedik nak pusing pusing bawak kereta ayah sekejap jee . ouh nak test minyak mampu sampai ke destinasi juga skill baik adakah aku masih ingat bawak kereta atau tak ! demn lagi .

nak dijadi kan story nya ! time time aku nak masuk kan kereta dalam pagar tu , entah lah otak aku biol sebentar ke , migrain or cramp kejap aku pun tak tau laa kan . 

mungkin aku nampak pagar tu macam coklat yang diselaputi kekacang hazelnut yang ranggup or aku terpandang kan magnum yang dilimpahi cecair cekelat , wallahualam .

Then ! Paaaaaaammmmmmm !!!

Yes, Tahniah ! akhirnya , aku terlanggar pagar rumah yang besar tu ! damn ! Perasaan aku time tu ? serius aku cuak , gabra , zibra, nervous , takut , gementar , cuka dan pelbagai lagi .

First time aku buat dajal kereta daddy aku ! haha . rasa bangga ada jugak sikit sikit . 

dan setelah yang demikian ! aku pun buat buat tak panic lah kan . cover handsome siot ! haha . adik adik aku dah membebel memekak pelbagai mem lagi lah . aku pun bagi arahan berkuat kuasa macam komander dekat kem PLKN pada bebudak tu masuk kereta . terus drift pergi kedai .

buat apa lagi ? aku rasuah lah bebudak tu jangan bagitau ibu ayah . haha . nampak tak kekleveran aku ? ketereran aku dalam bab rasuah . kalau SPRM tau kesti aku dah kena . peduli kan . janji safe .

bila ayah balik , aku buat dunno jee . nanti nanti kalau ayah aku tanya kenapa or persoal kan , aku pakai taktik menggunakan kanak kanak yang berpeleseran depan rumah main bola lah . apa lagi . so tadee sapee akan kena marah , ngeh ngeh ngeh -,-'

p/s : bab bab ni , korang boleh belajar dari aku . kesimpulanya , jangan mencuri bawak kereta bapak korang kalau korang rasa tak mampu bawak (senang cerita jangan tunjuk teree macam aku) :D


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed