Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

08 April 2012

Cari duit lebih !



Di malam yang sepi pi pi . oke , sebenarnya entry aku yang kali ni bukan untuk menyanyi bahkan melalak . tapi aku terasa diri ku begitu lama tak menyentuh blog ni ! haish , pemalas -,-'

sebenar benar dan benar nya , line berukband kesayangan aku and juga wifi di kampung baru tu terlampau lah menyakit kan hati . tersangat lah lembab ! demn .

JADI ! sementelah kepulangan dahku ke kampung yang tercinta ni , maka aku pun terhengen lah nak hapdet belog yang dah macam bagai melukut di tepi gantang ni . (apakah kaitan peribahasa tersebut)

actually , aceceh , omputeh pulak -,-' aku kalau balik TEMERLOH BANDAR IKAN PATIN ni, tak lain tak bukan aku dapat kerja part time lah dari daddy kesayangan aku :)

kerja tu apa lagi ?







Dah , sekian . kau horang nak tengok bebanyak pun buat hapee . yedaakk ? kau horang nak kawen ke ? kalau kau kau horang ke , sepupu ke , mak sedara ke , atuk ke , kawan ke , or ayah kau horang ke nak kahwen , nak pakej murah , panggil aku . bhahaha . pakej daddy aku memang SERIUS kau horang pun tak boleh dapat mana mana fotografer . oke, penTIPU . 

p/s : jangan lupa , nak kawen , nak pakej murah cari aku :)




happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed