Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

15 April 2012

Serabut !



Serious, actually aku tadee mood pun nak update, but feel of guilty when tak upate sejak sekian lama buat jiwa and jantung meronta ronta nak update sementelah bila dah sampai ceruk KL tu, line berukband bakal dipandang sepi :)

Aku jadi macam heran jugak lah kan , tengah tengah bandar besar aku duduk tu berukband aku jadi macam SIAL ! oke, tak sepatutnya cakap macam tu . but , seriously, line berukband aku jadi sangat sangat useless . demn -,-'

Apa yang buat aku serabut sangat sekarang is feel like damn! asal macam this sem aku jadi malas GILA tambah esaimen and jadual kelas yang serabut cap ayam tu . then aku rasa aku tak berapa fokus dalam kelas plus huh ! tatau lah nak komplen apa lagi .

aku just cuba kuat , cuba tabah , cuba tenang je lah kan ! but seriously, I'm not strong enough . and seriously lagi, sem ni tadee istilah rehat dengan baik . demn lagi !

crosswork aku untuk sem ni perrgghhh ! tak payah cerita lah , memang jatuh menjunam junam . kalau sem lepas aku boleh la first second or third dalam erti kata lain top THREE, but this sem out of service ! sekali lagi damn !

Aku cuma try nak kumpul kekuatan je nih nak study more hard and hard and hard . aku tak mau lah result jatuh menjunam junam kan . at least kalau jatuh sikit macam terima lagi lah . eh no way ! jangan jatuh langsung !!

But , the problem is , mampukah aku protect all this within 3 weeks more before exam ? 

p/s: betul kata orang, terlajak perahu boleh gostand gostand lagi . tapi kalau dah terlajak perbuatan, mana nak reverse dah .




happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed