Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

15 April 2012

Karaoke , hilang stress ke ?



I need to tell all of you yang actually aku memang GILA karaoke , but aku pendam kan sebab utama suara aku merdu and lemah gemalai sangat ! oke fine puji diri

seriously, bagi aku lah kan, karaoke buat hilang stress and tension . bila jerit macam dunia ni kau sorang je lah yang ada kan , kau akan feel macam puas gila .

lately aku memang stress and tension, but orang tak nampak kot sebab kerja aku gelak sampai mati . tu bila time datang sengal aku pergi karok sampai lewat malam . haha . aku displin weh bab tidur aku, but sometimes kita tak boleh strict sangat yedaaakkk ?

korang if tertekan or stress try la karaoke . lagu pilih yang high not je tau tau . jangan ambil lagu sedih sudah . tak pasal pasal banjir besar mesia ni . huh ! or korang ada suggestion lain untuk hilang stress ? any good idea ?

p/s : both entry aku rinih macam banyak perkataan seriously, damn . kan ? 

happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed