Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

29 March 2012

Miss All moment with them !



Oke, aku tahu aku dah lama tak hapdet blog, baik , hari ni bersamaan khamis, aku TERAJIN pulak nak hapdet sementelah malam ni aku ada test FINANCE lagi ! Teeerrbbaaaaiikkk !

Berbalik kepada cerita asalan nya, aku ni tak boleh buka FB sebenar nya sebab aku akan ter over rajin nak STALK fb my old bestie . 

serius doe aku rindu dorang ! baik lah , siapa yang aku  maksud kan , tak perlu aku mention kan , but seriously, rindu nak lepak dengan korang . sebab aku rasa macam lebih kurang 5 years kot tak lepak dengan korang .

RINDU !!!! oke, asal memang aku susah nak ada bestie yang betul2 close and ngam dengan aku even kepala hotak aku terkinja kinja and memberontak beserta emosional GILAA nak ajak korang keluar.

one day , aku mention kan jugak ye siapa korang tu :)


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed