Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

22 March 2012

Kalau lah .....



Munink people ! haha , pepagi dah serabut taip entry sedang kan sedang kan sedang kan ... betapa banyak nya perkara serta benda yang PERLU buat ! yeah ! 

seawal jam 5 pagi dengan semangat malas err tapi buat buat rajin nya beserta mata berbisik agar meneruskan pengilangan taik mata aku bangun jugak lah semata mata untuk BUSINESS ETHICS AND CORPORATE GOVERNANCE!

haiyak ! demi ethics sanggup aku tidur dalam keadaan jiwa resah hati gundah . demi dapat kan markah yang terbaik aku bertekad bangun awal ! yeaahhh !

tika si kakak kesayangan aku tu lena diulit intan berduri di atas tilam empuknya, aku hanya mampu , jelesh tak keruan sambil menjeling jeling manja tanda protes beliau tidur dengan berkrim nya . fuh ! (sebenarnya semalaman beliau tak tidur gara gara mu ethics)

alangkah indah nya kalau laahh ... dari awal aku sanggup bersengkang mata mengorban kan dan melingkup kan kilang taik mata aku dari terus berleluasa, maka aku pasti DEKAN sem ni ! Malang nya , dah tengah sem baru terhegeh hegeh nak study semart semart ! Ah , sudah lah !


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed