Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

16 February 2012

Entry pasal anak je !



serius , hari ni aku penat tambah letih GILA . almaklumlah , sejak dapat 'anak' ni , memang kehidupan aku busy semacam jugak lah . pagi pagi bangun tidur dah tak boleh dah nak guling guling atas katil sambil gentel gentel bantal busuk dah !

semenjak aku balik ni , tugas jaga anak aku tuh , memang 100% aku kena buat lah kan . bangun bangun dah bising nak susu . lompat sana lompat sini minta dukung . lari sana lari sini ajak main . terpaksa lah kurung dia dalam cage dengan abang KIKI . wah ! abang sudah :)

tengah hari ni time dia tidur baru boleh menambah kan keletihan and curi masa update belog disamping santap facebook tuh ! kejap lagi , dia dah buka mata , dengan laptop laptop sekali dia buat main . parah aku -,-'

bangun kang , dah nak melantak pulak , nak susu lagi . ohyee , aku belum ada masa lah nak upload pic or video beliau ! sangat sangat aktif tuh ! adoi.. KIKI pun tak macam tuh . yelaa, budak lagi , tengah gatal kan.

apa pun, kehadiran MIKI ni lagi buat ceria rumah ni . KIKI pun dah ada kawan even dia buat muka kerek GILA dengan budak kecik ni :D



happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed