Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

14 February 2012

Bermakna sangat :D



satu lagi entry penghargaan pasal present yang aku dapat dari both ladies yang cute miut tu . sapee lagi kalau bukan kak nanie and kak bell aku tuh ! yeaaa !

jap jap , tengok ni katil aku jadi macam mana akibat mereka :D


(oke , abaikan kalau nampak serabut , yang penting aku nak tunjuk angery bird bird tu )

yea ! RIFA dah ada pakwe ohsyem laa . ouh ouh , bulu lembut lembut . aku tidur GILA punya lena semalam woo . haha . dikelilingi bantal and patung . besh wooo .

and petang tu ibu tetiba call 'kakak, ibu dapat anak kucing ni , and ibu rasa macam nak bagi present untuk kakak lah' yahoooo ! GILA lompat lompat katak aku dengar . means aku dapat anak baru . dan KIKI bakal dapat aweks wooo . 


(laki kesayangan aku kata , comot )

comot pun comot laa , janji bulu dia agak panjang and kembang kembang . ganti cik LAURA yang dah dijemput ILLAHI tu . sobs sobs .. ingat cik laura pulak . ibu kata maybe dia dalam few month . maybe 2 month la . ohyee , baru rancang rancang nak balik rumah , jumpa anak baru aku neyh this week , tapi apakan daya WEEKEND ADA KELAS ! betapa gembira hati aku bila tahu ada kelas ni . 

hati aku bapak segala melompat terkinja kinja nya nak peluk anak baru sambil kata 'ohh sayang , ini mummy mu pulang' tapi apakan daya , aku sekadar mampu menangis dikejauhan aje lah . tiap tiap hari nak 3G dengan ibu semata mata nak tengok anak aku yang shumil shumil dan semakin petah bergurau senda tu . ibu cerita , dia sangat sangat lah manja dan sentiasa nak dipeluk . alololo . mummy pun nak peluk kish kish mucuk mucuk mummy .

dan !baru sekejap tadi lepaskan kerinduan pada mr. sayang . semalam , dia tak dapat datang jumpa untuk celebrate , maka hari ni baru lah berkesempatan . its okay lah , janji jumpa awak sayang :D


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed