Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

18 January 2012

Walaupun begitu :')



Nak cerita jugak even tadee orang nak amik tau . Esok future laki aku dah nak berlari pulang KEDAH ! Berat mata mengangis Berat lagi jiwa yang lara nih ! 

Sumpah and series se series yang mungkin aku cakap , aku tak mampu kot nak terlompat hari esok tuh . Esok bermula hari aku jauh lagi dengan dia .

Tapi !

Aku kena kuat and tabah . tekad kan visi and misi hidup aku . insyaAllah , ada rezeki and usaha keras aku , aku nak kan Dean List lagi untuk sem ni dan seterus seterus nya . 

DAN ! kalau lah KALAU aku berjaya , aku teringin GILA nak pergi oversea untuk sem 6 , 7 and 8 neh untuk program Exchange students ! yea ! Good Luck :)



happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed