Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

20 January 2012

anak angkat :)



weh weh ! macam tak logik kan ? tapi please lah please lah PERCAYA ! dalam arus zaman yang makin modern kan ditambah pulak dengan pelbagai rencah dunia yang berleluasa menyatakan kes buang buang baby , maka hati aku yang penuh keibuan ni kata AKU BAPAK NAK BUDAK COMEL YANG BOLEH DIGULING GULING tu weh !















yeaa ! nampak tak nampak ? bagaimana aku sebenar benarnya berjaya JAGA BUDAK ? aku dah banyak pengalaman dari umur sploh tahun membasuh yak yak budak , memandikan budak , menyusukan budak , menidurkan budak , juga membuat kan budak diam !

Terlihat lah bahawa keyakinan serta kesungguhan aku nak bela anak kan ? pengalaman pengalaman aku yang nyata tu mampu membuat para para ibu yang tak mampu jaga budak pass kat aku !

kalau lah ditakdir kan ALLAH nak bagi aku anak tiba tiba , nama nama yang dah bermain didalam benak pikiran serta mental aku :

Kalau perempuan :

        Nurul Alya Damia
        Nurul Batrisya Damia






Kalau lelaki :

      Muhammad Afiq Daniel
      Muhammad Aiman Danish 






hahahaha ! gelak ramai ramai  aku pun ta tau kenapa aku rasa macam nak sangat bela anak . walau pun umur baru jee nak masuk 20 , tapi naluri nak ada yang panggil mummy tu kuat woo . 

but , jujur aku kata , aku belum lagi sedia fizikal and mental nak kehulu ke hilir usung baby , makan pun susah , bangun tengah tengah malam jaga baby . and yang penting STUDY SUSAH

tak salah kan aku nak ada angan angan minah jenin untuk ada anak . okey what , boleh practice jugak kan . :)




happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed