Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

18 January 2012

Terima kasih untuk double bubble senyuman aku :)



Fuh fuh ! banyak GILA sawang kerawang dekat belog and laptop aku ! Almaklum lah lah lah KAKAK KAKAK kesayangan aku dah punya Berry Hitam . Maka , aku pun tersenyum senyum manja dan menggoda lah nak online pakai menatang tu :)

Kawan kawan yang dihormati sekalian -,-"

Semalam bersamaan tanggal 17 Januari aku dapat lepas kan kehebatan kerinduan aku pada :


Mr sayang ! yea ! 100 markah untuk aku :)

Walaupun aku penat lelah selepas bertungkus lumus mengejar masa depan dan cita cita dekat UniKL tu, akan tetapi !! ku gagah kan jua kudrat serta tenaga aku nak jumpa si debob debob dan munycit munycit aku neh !

Nak tau aku nak credit kan dekat siapa kegembiraan dan kesenyumanan aku ni ?



cos of laa dua kakak kakak aku yang sangat sangat baik , understanding , and care , and HOT and bla bala ni ! pesai paa ? depa  depa ni la duk teman aku pergi jumpa si bulat atas tu . and always make me always and always love them ! full stop ! tak tahu berapa banyak nak explain entah kesayangan serta kecintaan aku dekat dorang nih !

tak lupa juga buat abang meon yang sanggup hantar dan teman juga menekan minyak kereta sehabis laju dan super laju yang boleh hingga kami berdua dapat melepaskan segala kerinduan selama beberapa jam ! Tahniah abang meon ! dan abang meon yang kachak serta cung tu 


sepatah dua pantun untuk abang MEON dan kak BIBAH serta SENAH !
TERIMA KASIH BERDAUN KELADI
LAIN KALI TOLONG ADIK COMEL LAGI :)



happy with this ? like and comment dear :)

2 130292 suka taip taip comment:

SURIANI ISMAIL said...

xpee.. memahami situasi org berci ntaaa inii.. ho[e kekal ngan ke akhr hayat ngan jejai yee adiku syg..

Afifah yazed said...

yeah !

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed