Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

14 January 2012

Mulakan segalanya :)




okeh , sepulang nya aku dari McD Mentakab tadi, aku jujur yang tak mandi lagi . haha . semata mata nak hapdet belog dengan berkata kata jujur bahawasanya aku GEMBIRA dengan jadual sem 2 aku !

dikala orang sedang khusyuk menembak nembak bekejar kejar serta berdondang dendang depan laptop menonton televesen beserta melayari fesbuk ! aku tekun mentelaah pelajaraan pada SETIAP SELASA juga KHAMIS -,-'

best kan ? korang ada ke macam aku ? yang menjadi persoalan serta kebingungan hebat di kepala aku , boleh kah aku mencapai azam serta cita cita murni aku untuk membaca serta mengamalkan Yassin dikala malam Jumaat juga juga juga mengamal kan surah surah yang bermaiin diminda untuk cargas otak aku serta anak anak aku suatu hari nanti ? heh !


TAPI !!
secara logik akal serta fikiran kan kan ? bila aku mengadap buku , sepanjang hari , bermakna aku dah tambah ilmu ilmu yang aku tadee kan kan ? maka , aku pon berazam lah untuk 

  • Tak ponteng kelas malam :)
  • Tekun dan bersungguh sungguh :)
  • cuba fokus dan tak bermain main (macam sem lepas) :)
  • Redha dengan semua serta terima yang baik dengan hati yang terbuka :)
Untuk bukti kan pada mummy and papa bahawasanya aku NAKKAN JUGAK  Ipad dan belackberry atau Iphone4 . aku kena terima and terima and terima serta senyum dengan jadual baru neh beserta BERsemangat LEBIH nak belajar untuk dean list SEM 2 .


dan . semoga aku berjaya capai azam aku serta genggam bara api itu ! haha






happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed