Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

12 January 2012

shumil shumil :)



Disebabkan aku suka sangat sangat dengan budak tecik tecik . Dan aku menjadi geram bagai nak gigit gigit peha kanak kanak yang shumil shumil masa jalan jalan kat pasaraya . 

aku nak show dekat korang muka aku time tecik tecik vs muka Mr. Sayang aku :D







oke , mungkin ada antara gambar gambar diatas neh agak blur sebab almaklum lah gambar yang disnap gambarnya . baiklah , 3 diatas adalah Mr. Rifa Azrizal dan 3 dibawah aku lah ! haha

p/s : baik cakap aku lagi cute cepat !!

dan juga , hari tu tangan aku tergatal meg'try' try gabungkan nama aku dan Rizal , maka hasil lah wajah baby yang bakal lahir if aku kawen dengan dia begini :


err . nampak sangat tipu kan ? haha




happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed