Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

12 January 2012

Dalam Tengah Marah Tu, Aku........




Setelah beberapa minggu serta hari aku tak menempek kan IDEA dan cerita , aku terasa nak luah kan segala isi hati serta perasaan yang terbuku besar dalam organ organ aku !

Baiklah ! Buka mata luas luas kawan kawan . Pada tanggal 10 JANEWARY menapak lah aku dekat kota raya besar nun iaitu KOLUMPO semata mata untuk refund duit yuran aku seperti yang telah disuruh dan dimaktub kan oleh pihak yang berkenaan.

Dengan gigih dan kuat nya aku berusaha untuk bangun seawal dan sepagi yang mungkin untuk ke KOLUMPO tu semata nak dapat kan tiket paling awal bas ! -,-'

Akhirnya ! berhasil dapat tiket bas BULAN RESTU kaler pink tuh . 

 

yeah ! ini dia basnya .

Dan seawal sploh pagi aku sampai KOLUMPO iaitu time time aku baru bangun tidur dikala tadeenye kelas atau pon hari hari lepak dirumah waktu ibu ayah busy disekolah !

Bila aku pergi terjah beramai ramai *err. dorang je pon dan bla serta bla serta bla berbincang dengan akak konter functinal division tuh , rupa rupa nya 

adik tak perlu refund ape ape sebab adik punya payment dah betul dah  RM5000 !
what the !!!!!!!!!!!!!!!

baiklah ! aku admit yang aku angin GILA ! hoi ! perabih duit tambang aku tau tak ? sbelas hengget tiga posen tuh , aku boleh topup DIGI aku !!


maka . pada malam yang sepi bersama Slumberz Nanie aku pun bersemangat amik cab pergi TS . sesampai disana , dengan penuh sakit hati and nak release lah kebengangan yang konon konon tuh ! 



aku dapat dua bijik benda comel neh ! kak nanie and aku beli jam yang sama patern but lain colour ! yuh yuh ! semart kan ? baik cakap yeee cepat!!!! dan dan dan ! Aku dapat seketol kasut tomey tomey tuh !! yea !!

akhirnya , kemarahan dan kepenatan aku jauh jauh tu terubat lah !



happy with this ? like and comment dear :)

1 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed