Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

07 January 2012

I Rindu kakak kakak I





Seperti yang tertera diatas . haha . #weh adik aku lukis lagi lawa la . fine ! aku tahu aku tak sehebat korang bab bab lukis melukis neh -,-'

oke untuk kak bell jugak kak nanie sebenar benarnya I MISS YOU A LOT ! pasai pa lak ni ? kalau korang korang nak tahu , #err . tak nak tahu !  sudah pergi pangkah yang comel dekat atas tuh ! dah kira kira tambah serta tolak darab juga bahagi , dekat dua bulan lah jugak tak bersua muka dengan mereka .

Ohoi ! mereka ni kakak kakak yang chumill serta cantik tahu ! if kak nanie neh , always care dengan aku tahu tak ? oh , adik macam ini , macam itu , oh adik , awak begini begitu . ha ha ha . korang ada ?

if kak bell pulak . sentiasa nasihat bimbing dan kadang kala garang GILA dengan saya ! but but , ada betul dia bertegas dengan saya . sebab sebab , saya sangat sangat nakal juga tak mahu mendengar kata !

dear akak akak sayang ,

hey akak akak , kita rindu akak akak tahu tak ? walau lagi beberapa hari je nak jumpa , tapi kita dah rindu gelak tawa serta senyuman korang (oke semua ayat psycho lebih).  rindu nak makan bersama sama di shazana pau . rindu nak berjimba sambil menonton di wayang serta menambah kan remaja di Times Square disamping menghabiskan duit yang banyak tu ! mungkin kakak kakak tak rindu kita , tapi ketahui lah , kita amat amat rindu kalian kalian !
#ayat ayat sastera diatas diolah sendiri oleh saya : RifaAfifah. 
maka segala gala ayat yang memuntah kan korang neh , tak de kena mengena untuk ambil hati , atau buat korang meluat . ada faham ?
 



happy with this ? like and comment dear :)

1 130292 suka taip taip comment:

SURIANI ISMAIL said...

seriussss mengalirr ait matakuu...:(.. sabarr yee dak kecikk!!! rinndduuuuuuuuuu kamuu jgakk

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed