Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

02 February 2012

Habuk !



GILA banyak sesawang dekat belog comot aku . punya lah lama aku tak 'mengemas' . sibuk GILA lah aku dengan kelas kelas and esaimen yang membuat aku tabah serta cekal -,-'

aku lebih nak fokus sekarang ! sebab 

aku nak yang terbaik woo untuk diri aku . aku nak yang hebat untuk aku . hey ! orang lain , kawan kawan aku boleh berjaya berjaya ! tak mungkin dan mustahil aku tak boleh berjaya !

lagi satu , aku mula simpan impian juga cita cita murni terlebih suci nak NAIK KAPAL TERBANG BELAJAR OVERSEA ! (nampak tak kesungguhan aku ?) gedabak aku mentioned !

biar lah orang kata aku bermegah megah , biar lah orang kata aku perasan pandai . sebab memang aku nak berjaya and kejayaan . tak cantik pun tak apa , janji aku ada ilmu , janji aku ada cita cita .

orang orang yang cantik , handsome , belum tentu ada cita cita , belum tentu ada ilmu , belum tentu kaya pengetahuan . series bila dalam kelas , aku terpegun tengok ada sesetengah kawan kawan aku yang boleh bagi ideas and info dengan yakin ! (minta pinjam keyakinan)

ohyeee ! aku semalam kan terlepas kebengangan aku pada orang . haish ! aku cuba avoid dari cakap bukan bukan . TAPI ! faham lah faham lah ! bila hati dah marah kan . macam macam lah keluar . sekuat mana pun iman manusia ni , tetap boleh goyang lah .

Every human not perfect at all !

siapa boleh terima kan , if orang luar kutuk kutuk budak budak malaysia ! haish ! naik balik kemarahan aku . 
sabar sabar . sudah lah , karang macam macam hal jadi :)

berhenti lah ! siap pulak nak pergi kelas . ohyee , lupa nak cerita kat orang yang teringin baca belog aku ni , aku dalam proses nak mendiet kan diri . da beli da supplement untuk diet . hoho , jadi or tak , tunggu lah hasilnya . bhahaha


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed