Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

18 December 2011


Yooo ! Selamat malam . hehe . baiklah , mari mari rapat rapat dengan aku sebab aku sekarang tengah jadi orang kaya baru . Cup ! belum lagi lah :)

Esok atau lusa atau pun tulat kemungkinan dengan sedaya upaya dan megah nya aku berusaha nak jejak kan kaki aku dekat UNIKL tuh demi loan MARA aku !! Yea !! *sorak rami ramai cepat.
Aku tak tahu berapa kemungkinan kemungkinan duit yang bakal menyerikan dan memenuhi ruang ruang kosong dalam akaun CIMB aku tuh . Tapi aku excited yang agak teramat sangat sebab selama ni aku bapak segala menanti duit tu dengan penuh kesabaran nya (err . apa aku melalut entah) . 

                                    

Duit tu tak lah berapa banyak sangat macam dapat sejuta , dua juta , tiga juta , empat juta , mahupun lima juta ! tapi dengan duit yang sekangkang kera tu dapat lah aku beli dan penuhi impian impian serta keinginan keinginan aku :

  • Blakcberry 
  • facial
  • buat rambut
  • contact lens baru
  • baju serta sut sut kelengkapan diri dan anak anak buah nya yang baru
  • baby baru  *dalam proses pemikiran secara efektif dan eficient
  • Carlo Rino baru err . bukan aku bukan aku , tapi  IBU :)
  • kemeja baru AYAH
  • G-shock untuk budak budak tu
  • set perkakas badan satu set baru adik pompuan aku yang gedik tu
  • dari hati untuk sayang aku
  • simpanan ASB RM1000
  • simpanan Tabung Haji RM 500
  • untuk kawan baik aku macam aku dah janji *oke , aku dah janji dengan dua kawan baik aku :)
  • bayar rumah sewa dua atau tiga bulan 
see, korang lihat dan sedia maklum dengan segala macam seribu satu benda yang aku sibuk nak beli dan buat . aku tak tahu lah semua tu masuk dalam bajet atau terlebih bajet aku . if terlebih , maka dengan senang hati dan berbangga nya , aku potong mana yang tak berapa nak berkenaan kan kan . InsyaAllah , aku cuba bajet dengan sebaik mungkin dan cuba jadi insan yang berjimat cermat !

Yeah ! wish me luck tahu tahu ! 


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed