Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

16 December 2011

kerja buruk aku sekarang time cuti :)

Ehem ehem ehem . disebabkan tengah cuti cuti sem ni . Ada yang kerja lah  mengemuk kan badan lah , bershoping lah, itu itu , dan ini ini lah . Aku pun sibuk kan diri jugak lah . Bagi tak nampak aku duduk dekat rumah tanpa buat apa apa . (ngabih kan boreh joo) maka secara suka dan tak berapa nak rela aku angkat tangan tinggi tinggi nak tolong ENCIK MD YAZED BIN MISBAH merangkap pengurus , pekerja atasan , CEO , serta ayah aku edit gambar pengantin yang dia duk ambil setiap sabtu dan ahad . err , baik lah  orang kahwin memang hujung minggu je kot melainkan Kedah , Terengganu dan Kelantan . hasil hasil yang boleh ada aku buat :

TARAAAAA !!!









nampak tak nampak tak ? walau aku tak sehebat photographer lain buat , tapi hasil nya , aku puas hati . actually , bukan ni je yang aku dah buat , ada lagi , cukup la beberapa je kan . yang lain tak simpan dalam lappy cenonet aku ni pulak . bagi aku , its good enough bila pengantin tu cakap , cantik nyaaa.. tu dah cukup baik untuk budak mentah macam aku . sekurang kurang nya lepas aku dapat duit topup . :) 

                                                                                            (chill sayang)


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed