Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

18 December 2011

Result gerun aku :)


Esok tarikh keramat tahu tak ? apa apa ? tak keramat untuk korang ? oke , keramat untuk aku :) Pasal apa , esok aku dapat result untuk first sem aku bergelar Bachelor of  Islamic Finance (Hons) neh , GILA kentang cuak nya aku . mana tak nya weh , before neh aku duduk bulat bulat dekat matrik untuk dua sem , result aku haha . korang pun tak nak tahu punya .

Aku dah buat sehabis baik aku , maka kecuakan aku tetap lah ada . sampai aku boleh terkata dekat ayah aku . err. esok papa dgn ibu aje lah cek result kakak . baru berkat :) 

seriously , ketar ketar jari jemari serta gigi aku neh nak tunggu hari esok neh . jantung aku macam tak henti henti nak keluar sampai aku kena makan 24 jam !

solat solat hajat serta zikir zikir akan jadi bahan paling bermakna untuk aku beberapa detik dan saat neh . so , kepada readers , kalau agak agak kenal aku , dan sayang kan aku . tak lah berharap . tapi kalau ada rasa kebaikan dalam hati tu , tolong lah doakan aku sekali tau tau . aku agak agak takut sebenarnya . takut nak hadapi realiti . takut kalau aku tak sebagus mana . takut if aku tak achieve apa yang aku nak .

aku tak minta and demand banyak sangat weh . aku minta sekurang kurang nya 3 pointer . untuk permulaan okey lah kan . (aku tak pandai macam korang korang lah) tapi sekurang kurang nya kau mencuba kan kan .

Moga Allah permudah kan segala urusan hidup aku :)


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed