Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

13 December 2011

SEJUTA RM MONEY DROP


Entry hari ni , aku nak membebel pasal games show yang sangat femes de amous sekarang ni dekat TV. Actually , apa yang aku nak cakap tentang games ni agak interesting. But, aku agak confius sebab games ni senang senang nak bagi orang RM SEJUTA just jawab dengan 8 soklan je . Aku pernah berangan jugak la aku dapat RM 400 RIBU .(Tak demand tinggi sangat) sebab soklan more kepada PENGETAHUAN AM . agak agak jugak la games ni kan . ada pernah satu episode yang aku tengok , soklan dia tanya Titiwangsa dekat negeri mana? bagi aku soklan macam tu agak senang untuk harga sejuta , but ada jugak yang tak boleh jawab . Maybe ada confius kan . who knows ? bukan kita tahu maybe BELIAU yang jawab tu confius dengan jawapan nya kan kan ? 

Main cara online ?
Benda ni satu lagi yang aku fikir tak berapa nak logik . sebab utama , yang ramai tertarik budak budak . confirm ke boleh dapat duit main macam tu je ? tapi kalau betul kan , BAPAK LAH KAYA NYA MALAYSIA ni :) pasal adik adik aku sibuk and ganggu aku tengah hapdet blog ni semata mata nak main benda alah ni .
yang hakiki nya , dah banyak benda benda games macam ni dekat TV . so, macam tak logik jugak la kan orang orang Malaysia ni miskin sangat . Apa susah , pergi je cc yang terdekat and login facebook main la benda alah ni . kalau ada luck , menang la :)



happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed