Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

31 October 2011

Berjalan bersama TEMAN :)

AWESOME !
Oke sayang sayang :)
Terima kasih tak terhingga untuk hari yang sangat penad neh !
kawan kawan kelas juga roomate tercinta yang memang buad saya x de suare dah kan untuk hari jerit jerit saya !
  • Nadhyl ! (lelaki yang banyak betol dia punya temberang !)
  • Yana ! (perempuan yang sangat canteek) *blanje KFC sebab puji neh :)
  • Haikal @ Abg Ngah saya ! (hebad bang ngah dan terima kasih buat adik anda tak la jaoh ketinggalan maen bowling) *blanje cekelat nanti :)
  • Syamil @ Abg Long ! (thankz sebab kalah satu mata dgn adik anda) :P
  • hafiz @ Kasanova !( maaf , x de link sbb x jumpe) terbaek UNIKL proud wok :D
  • shah ! (lelaki ni sifu saya dalam bowling) *siput sebenar nya ! oke
  • wan ! (tahniah ! kerana jadi fotografer terbaek sampai tutup gone) :)
  • syu ! ( alalala, tlg saya dapat point dgn baju kurung) *trimas :)
SEPESEL :
Lovely HOUSEMATE yang chumill serta menawan :)
wateva it is, sangad sangad enjoy sampai saya lupa call ibu kan? even aku maen masok longkang banyak kan ? but, ada jugak score ! Yeah ! x de la kalah malu sangad ! korang memang da bez guys. malu sebab x mampu makan kenny rogers, oke ! LOAN BELOM MASOK! maka belom lah berkemampuan masing masing :) tapi ape pon, hope persahaban kita sama sama ta pernah putus oke :P
                                                                            

  bila mula membebel :)


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed