Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

06 March 2015

Seni Foto Studio


Hye semorang ! Aku memang jarang update blog sebab malas kot sebab takde masa kot . Tapi hari ni tetiba macam terajin pulak nak buka blog nak usha cover story lelama . hiks 

So hari ni, gua lebih pada nak promote Page Seni Foto Studio dan instagram weolls . Okay, dipersilakan view . kihkih

So, nak dijadikan cerita setelah bertahun tahun aku setia dengan Nikon, encik tunang tersayang (cewah) beli new camera so Canon lama dia tu pass pada aku lah . Just 2 days belajar pakai Canon dengan tunang aku , and this is the outcomes of my beginner gambar using Canon . 
















Haaa boleh lah boleh lah . nama pun beginner kan? Dulu gambar dari shoot Nikon 



Okay dah tu je . byebye 

XoXo



happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed