Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

31 July 2012

Just story .


Have great Ramadhan everybody . Banyak benda nak membebel hari ni . Perkara pertama hello dude, tetiba pukul 7.15 p.m tadi housemate aku bagitau yang result untuk sem 3 I mean short sem aku dah release ? what thee ?? 

ok foine, am not very very very ready yet to know bout that . apa boleh buat , bila dah release tu , kehendak hati meronta ronta and terkinja kinja minta view . 

dengan nebesnya aku on lappy then terus cari result for may 2012 . yeah ! mula mula aku dah nampak A . muahahaha . nebes lagi . nampak B makin nebes . nampak A balik pepeluh dah . ahhh , terus view pointer .

Alhamdulillah, kembali pegang takhta dean list even tak sebagus orang lain yang boleh dapat 4 flat . but syukur Alhamdulillah , tu pun dah cukup memadai as long CGPA aku increase :)

Yang penting, mummy and papa happy with that . and know what papa said . "eh hadiah dah dapat kan ? , baby whity tu kira hadiah la " -..-

pape jela pa , dapat baby whity tu pun dah seribu rahmat untuk aku . 

and benda selanjutnya pulak , haih ! Mr. Sayang buat hal . pasal apa ? am I need to explain more ? huh . lelaki lelaki . pening aku . 

Aku mencintaimu bukan kerana apa yang ada padamuAku mencintaimu kerana hatiku yang memilihmuAku mencintaimu kerana kau layak menerima cintakuBersamamu, kuyakin cintaku kan menjadi cinta yang dewasaAku mencintaimu dengan cinta yang terus bertambah dari waktu ke waktuHari ini aku mencintaimu lebih dari hari kemarinDan kurang dari esokAku mencintaimu untuk mewujudkan kebahagiaan dalam hatimuNamun, jika ada seseorang yang sanggup mencintaimu lebih dari cintaku padamu, akan kurelakan kau untuknya

creditto : AKu Cinta DiriMu

 

happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed