Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

22 May 2012

They make me laugh, smile, and happy .












know what ? bila kita ada kawan kawan yang sangat care , sangat baik , sangat sayang dekat kita , tu petanda kita la the most beruntung punya orang . serious wa tak tipu . before ni pun aku dah penah buat entry untuk mereka mereka yang aku panggil sahabat .

but , this time , this moment , entry khas for them ! sape sape sape ? woot woot . GG GIRLS la . ok foine , aku terlewat coz lovely sis aku dah buat entry for GG dulu before aku . nangis tujuh lapan sepoloh kali .  T.T

dengan rasa bangga dan angkuh nya *hik hok hi hok aku nak introduce my baby baby boo :

Suriani Binti Ismail
   

haha . ni beloved sister aku . dia paling comel , paling cantik , paling baik , paling jojesh , paling caring dalam hati aku . tayammm akak ketat ketat . she's always be besides me whenever I need her ! serious , dia banyak nasihat aku dalam kehidupan aku . she's very very understanding person .

Nurdhiya Najaa Binti Rashidin



ahaa , budak tiut yang sangat aku sayang . she's very special person . sebab apa ? jaa budak yang sangat cool and relax . banyak gelak , ohoo , i loike sayang . Jaa, baik sangat sangat . tak menyesal if hamik dia buat kawan . 

Raisya NurFarahin Binti Abd Raob.


hehe , comel awak, serious budak ni sangat sangat comel . and guest what ? since first time dia ada dalam kelas aku , aku sangat sangat admire cara dia . dia nampak seorang yang pandai , educated, and yeah , bila dia bercakap I feel like , wow ! amazing . dia sorang lagi person yang aku boleh kata agak cool . dia matang , even umur baru 20 tahun .

Dayana Khairunisa Binti Mohd Nor





tantek kan kawan kita ? ahooohaa,  mata beliau sangat cantik . aku suka tengok muka beliau . cool . serious, ni memang dari hati . dia kawan yang baik , pendengar yang setia , dan gelak pun kuat jugak ! actually most of us memang kuat gelak . aways be the best friend for me ye sayang :)

Maisarah Azreen Binti Nor Azmi


Disebabkan beliau private pic macam aku . haha , so aku cilok je gamba profile beliau . Akak ni agak pendiam , jarang lah nak jumpa dalam whatsapp G Girls. maybe ada tu , tapi malas nak reply lettew. anyway, this girl sangat cantik . I tak tipu :)

that's all . tu lah 5 orang manusia yang banyak ceria kan hari hari aku . banyak kenangan yang ada dengan dorang . even rapat since the second sem, but tak tipu dorang sangat sangat best . new plan , kitorang nak ari rumah sewa and live together . untuk dorang ,

Dear bestie,
Kita betul betul seronok and teruja dapat kenal dengan korang . korang kawan kita yang baik . korang selalu dengar masalah kita even kita semua tak duduk serumah . korang ada time kita susah and senang . hope, korang terus macam tu , jangan ada antara kita semua buat hubungan yang dah terbina ni hancur or whatever jela (asal ayat aku macam jiwang ni) . and the most important is , apa yang salah pada kita , korang tolong perbaiki and betulkan . kita kadang kadang boleh buat silap tanpa duga kan ? One more thing, kita nak korang tau yang kita sayang GILA tahap unta dekat korang oke ? be yourself and stay cute semua . Muah !









happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed