Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

04 January 2012

Sekarang baru teringin !



Hari neh dah 4 ari bulan 1 tahun 2012 baru aku terkedek kedek and terhingin nak hapdet belog . Betapa lah pemalas nya aku !

orang lain dah sebuk memulakan azam dengan hidung yang kembang kempis tanda berkobar kobar nya serta menutup lembaran lembaran sejarah lama , aku baru terhegeh hegeh nak tutup dan buka yang baru !

tak kesah lah , ini belog aku , maka apa yang aku nak buat aku punya pasal . 

Ditahun yang baru , hari yang baru dan wajah wajah muka bumi yang baru azam aku 

  • seboleh boleh nya jadi anak yang LEBIH mendengar kata
  • Pelajar yang LEBIH efisyen dan berdedikasi
  • LEBIH cool dan tenang
  • LEBIH berjimat cermat dan KURANGkan keborosan
  • LEBIH menyimpan duit
  • LEBIH rajin
  • LEBIH beriman
dan segala gala yang bakal menjelma adalah LEBIH ! aku bukan nak ego , kerek , riak serta takur , cuma aku nak jadi LEBIH baik untuk diri dan masa depan aku . 

esok esok , kalau cucu cicit serta cuit aku terjumpa dan baca belog aku , dorang tahu bahawasanya grany dorang mempunyai semngat waja serta tekad yang tinggi ! *dengan muka yang penuh confident menaip :)

AND ! what is past become past . masa lalu hanya boleh mencorak kita , bukan menjatuh kan kita . bagi aku , apa yang dah berlaku dalam hidup aku sebelom ni , just kenangan saje . let people talk about me . yang penting apa yang dorang cakap tak kan patah kan sedikit pon semangant juang aku 




happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed