Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

28 December 2011

Allah Bagi Saya ujian !




pada saat saat genting sambil kepala terlentang tangan masih ligat menaip , woi ! aku nak hebohkan dekat satu kampong pisang nan sebatang je yang aku DEMAM !

Alah , tu pon nak cerita ke weh ? biar lah , belog comot aku ! aku nak luah atau cerita apa pun kan kan ? sokong angkat kaki cepat !

Secara tak langsung dan resmi nya , time time aku sakit neh aku jadi tak berapa nak lalu makan ! maka dua mekanan haha yang jadi tekak liur aku nak ratah dan hadam sesangat !-,-'

MAGGI DARI KAKAK COMEL SAYA NABILA AMIRA ! wah , mau mau . hey hey hey ! bukan sembarangan orang boleh masak maggi sedap tu tau tak ? tak berapa nak ada kuah . penah la try try buat sendiri dekat rumah kan , tapi tak sejibik pon ! 

BUBUR NASI LADA HITAM DARI MR SAYANG ! sepanjang duduk dekat matrik dulu , oke berulang kali dah kau cerita tentang neh ! aku asyik melantak air tangan dia tahu tak ? haha . rindu bubur awak sayang :(

Dan untuk pengetahuan kalian kalian ! *oke , tutup mata dan hidung kalau tak nak dengar ! time aku demam aku jadi sangat sangat MANJA dan MENGADA NGADA . merengek macam bayi 67 bulan ! =,="

tak kira lah sakit macam mana pun , aku tahu ALLAH S.W.T  tengah bagi aku UJIAN BESAR ! suruh aku banyak kan Istighfar juga 
berdoa . Moga aku kuat hadapi demam hebat yang sampai suhu 40 neh ! 
(tipu tipu tipu tipu tipu)





happy with this ? like and comment dear :)

1 130292 suka taip taip comment:

nick dot anis said...

sama la kita...tapi saya lebih teruk..kena chickenpox:-(

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed