Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

20 December 2011

She's a great teacher


evening people . tengok tajuk dekat atas , korang rasa apa ? tak tahu kan . oke , aku cerita . If korang baca cerita aku sebelum ni  korang tahu lah kenapa entry ni dibuat .

Aku buka facebook aku tadi dan aku dapat satu wall post dari seorang insan yang sangat aku sanjung . She's a great mother , a good wife , and also best teacher that I ever had. 

Siapa yang kau duk bebel ni makcik ? Beliau merupakan salah seorang lecturer matriks aku dulu . And proudly introduce her name TEACHER KAZRINA MOHAMED KASSIM :)

apa ? apa yang special ? hey hey korang . Beliau lah yang banyak motivate aku tahu tak ? Dari aku dapat result dekat matrik , dapat tahu keputusan masuk IPTA yang aku tak dapat tu sampai lah aku dah berada dekat UNIKL

She's always giving me advice , support and motivation . And kindly , aku nak cakap yang aku admire beliau sesangat . She's become one of my inspiration and idol . 

When , she post one of her wishes :
Congratulations on your excellent result dear. Keep up the good work. Nothing is impossible!
It makes me wanna cry . bukan sebab apa . hey korang , aku tak terang terang pun bagitahu result aku dekat facebook tahu . *eleh , bangga sanagt setakat dapat 3.6 tuh . lantak korang lah nak kata apa pun , asal aku bahagia and family aku bahagia . mungkin aku tak sehebat korang yang boleh dapat lebih dari aku , tapi aku cukup happy dengan ni .

Weh , aku dah penat tau gagal tak salah kan bila sekali sekala aku berjaya aku nak gembira ? (weh , makcik kau dah lari topik ) bukan bermakna kau sekali bagus seterus seterusnya kau akan bagus kan ? be remind !

bila aku dapat post macam tu dari beliau , dengan sepantas kilat nya kepala otak aku tangkap yang beliau baca blog aku . means beliau nak tahu perkembangan aku dan kegembiraan aku . betul tak ? ramai ramai jerit yee ! *oke, mungkin nampak aku syok sendiri atau perasan .

sebelum ni , beliau dah bagi aku kata kata semangat yang buat aku tak lemah dan tak mengalah .err . tak berapa ingat apa ayat nya !
Everything happen must have reasons dear . God knows what He do . Be strong dear 


cuma main idea aku nak cerita dekat sini ,beliau sumber inspirasi aku . :)

To my lovely teacher :
Seriously , I really really touch when you make the wish . I'm always story about you to my mum . And you know what teacher , I'm also really admire you . Always reading your lovely story at your  blog . And hoping that one day I will be exactly like you . A good and strong woman . InsyaAllah , when I achieve my dreams , you will ever not been forgotten .

p/s : sorry lah if ada mistake dalam bahasa omputih saya teacher . but I still remember what you just told us .
       confident with what you do . people will judge the way your confidence not your written :)




happy with this ? like and comment dear :)

1 130292 suka taip taip comment:

Kaz said...

Aduduh, I am so touched dear. Tq for this entry. As I have always said, u are also one of the best students that I have ever had. Stay cool, strong, confident, and brave as u are. InsyaAllah, success will be yours one day.

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed