Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

20 December 2011

Semalam juga hari ni :)


Baik lah rakan rakan taulan . Semalam kan dengan megah dan gembira sambil senyum sampai telinga nya aku dan ayah tercinta meredah samudera baik , engkau terlalu hiperbola sebenarnya pergi KL je kot. :)

Buat apa buat apa ? Aku pergi ambil cek aku la ! Cek yang bakal buat aku punya akaun tu berseri meri bagai . Haa . mula semua ngaku aku kawan kan kan ? Haha .

Mula mula ayah aku yang handsome tu tetiba dengan hati yang berbunga bunga nya ajak pergi low yat . Aku buat lah muka macam apa ni apa ni *dalam hati macam setan sudah . End nya , tak jadi jugak gerak pergi lowyat disebabkan KL tuh jem macam tak pernah tak ada kereta dekat dunia neh .

Dan akhir nya pergi pergi buat lawatan sambil membeli dekat tempat yang banyak photographer suka pergi tu . dirahsiakan maaf ya , permintaan owner shop yang kedai tu khas untuk regular customer yang biasa biasa dengan dorang , 

Akhirnya , aku dapat beg for my Nikon yang comel tu . akhirnya , senang nak carry if beg dia tak besar . disebab kan aku tak minat beg yang besar gedabak tu ayah aku pun dengan murah hati nya beli kan beg tu . Thank You papa . Thats why I'm always love you . :)

Dan hari ni , aku cergas bangun pepagi buta macam semalam jugak untuk cash kan cek aku tuh . bajet bajet boleh dapat hari ni and dengan senang hati ajak ayah survey BB . But , lusa baru dapat . it's okay la kan . lambat atau cepat pun , still dapat jugak :)

Dan kegembiraan berterusan . haha . Ayah promise nak support sikit for buy the new BB ! Yea !! Sayang ayah lagi :)


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed