Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

21 December 2011

Nak buku tebal tu :(



selamat pagi sayang ! haha . apa aku nak cerabih pepagi neh ? bangun bangun tidur , bukak bukak mata and dh hilangkan segala haruman haruman semulajadi terus turun bawah cari baby baru tuh .dari 3 da tinngal satu . haish . da ajal . 

tadi dia tengah nyot nyot susu . comel sangat sangat . tapi tapi ! *apa lagi lah budak gemuk ni ? aku nak yang badan bulat bulat bulu tebal tebal . haish ! ibu ibu ! nak satu :(

hari tuh da usha usha Pet Shop dekat area area Temerloh neh . Memang ada lah yang muka penyek penyek tu . tapi kan tapi kan harga dia RM 2000 . woo , lagi mahal harga sekor kucing parsi dari harga sebijik handpon Blackberry yang aku nak tu !!

Ibu cakap , dari beli kucing , baik ibu beli kan kakak BB yang kakak nak sangat tuh . sebab sebab utama sebenarnya ibu tak nak beli kan :
  • Aku belajar dekat KL, maka dengan itu secara rasmi nya kucing tu ibu kena jaga dekat rumah .
  • *Alah , apa susah , bawak jela pergi rumah sewa awak tu Maaf ! akak akak bilik saya semua alergik meow meow laa 
  • Makanan , tempat tidur , alat menan , tempat berak kencing lebih hebad dan menakjubkan dari barang barang KIKI .
Maka dengan tu , pakar keselamata rumah rumah se- Malaysia iaitu yeah IBU mengesyorkan aku untuk tak beli kucing parsi kecintaan hati tu . Beliau berkata eerr , pesal macam reporter lak neh jaga aje lah si KIKI hitam busuk tu . And kan dah ada si GUGURL.
Wahai ibu , GUGURL mahupun KIKI tak sama dengan si lebat idaman hati dekat kedai tu :(

Wahai sayang , moga awak akan berada dipelukan ku suatu hari nanti :)



happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed