Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

22 December 2011

Hari bersama kawan



Hye peps . Hari ni , penat GILA tahu tak ? dengan bersusah payah dan gigih nya aku dengan kawan comel aku si Puteh tu berjalan meraduk air segala macam air lah .

Dia memang THE BEST lah :)

And then and then , dapat lah cari sehelai baju dan dia sehelai baju . *skema betol ! pusing atas bawah , tepi kiri kanan , depan dan juga belakang , aku pon jumpa purse comel GILA GILA *muka habeh serius neh . Takde gambar =,="

Kemudian kemudian . gedik gedik and kedek kedek pergi lah gatal gatal kan kaki neh jejak kedai tepon . sesaje nak survey tepon lah konon konon nya . usha usha Belackberry lah , syamsyung lah , dan berbagai lagi yang sewaktu dengan nya . dan tak terjatuh hati lagi dengan mana mana pun sebab konfius same ada nak beli atau tak !

aku pun tak lupa pergi borong semua harta make up setebal 172346522 inci tuh ! eyeliner , lipliner , gencu , bedak bedak , dan sewaktu dgn nya .

jum jum gelak ! baru lah sekarang ni aku sedar dan tersedar bahawasanya aku still tak arif lagi dengan tempat kelahiran aku neh :)

konon konon cari lah COSWAY kan . pusing depan pusing belakang , tak jumpa jumpa . Haish ! dah tutup ke ? eh , mana pulak pergi nya ? eh eh . dan owh owh . mana dan kemana ?

dan............................. rupa nya , tempat yang kitorang pergi tu memang takde COSWAY! damn! rupanya kitorang yang surat diberanak kan serta tempat kelahiran ni di Temerloh , Pahang tak tahu mana letak nya peta yang menunjukkan jalan ke COSWAY ! pusing lah dalam hujan tu samapi dekat National Courier tuh ! (hoi , kitorang tak tahu lah makcik !)

makan cop ayam ! (err . chicken chop) yang alahai macam GILA ! but but but but but but ! (fuh kurus tangan) aku enjoy sangat sangat dapat hang out dengan budak PENDEK puteh tu :)


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed