Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

09 September 2011

FOR KAWAN SAYA YANG TOUCHING ~

She's a beautiful lady
She's my inspiration
She always looks perfect from my eye even my heart 
She always support me
She never forget me

wokeyh ! Ala2 perfect lady yg aku maksudkan kat atas ni kawan yang aku rasa hampir tepat lagi boleh aku katakan kawan yang best la untuk aku.. aku ramai kawan best. tapi maybe dia special sikit kot (sikit je eh). haha.. full name this lady is NUR AZREEN BINTI HAMZAH. first sight masa jumpa  dia, aku rasa dia ANAK MANJA gila kot.. haha.. And macam come from family yang kaya raya. muahaha.. tapi family dia sedang sedang, boleh dikategorikan senang means bukan la anak Dato'. Puih, kalo ank Dato' aku da korek korek duit dia.. haha.. but seriously die sgt sgt la cantik and best kwn dgn die.. always support and tolong kwn.. *senyum2 la ryn tu kalo bace.. now, we can't get along together sbb die study UITM MELAKA and course die lebih dan tak kurang sama je pon ngan aku.. beza nye swasta and government je :(

Hopefully, Ryn x touching dah dengan aku sebab aku sedaya upaya merajinkan diri untuk tulis cerita pasal kao yang cantik ni.. aha.. Last but not least ryn, kao kawan aku yang paling the best lah ! Sayang kao sangat sangat ryn :)
                                                                       
                                                                     bebanyak sayang,                                                                                      
                                                                                                           

happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed