Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

20 May 2011

Waktu tak sentiasa memeberi kita duka !

Benar kata orang !
Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..
Mungkin bukan rezeki aku untuk menjadi guru
Memang dah banyak plan untuk future, tapi bila da jadi camni bukan takdir yang kita salah kan
Sebalik nya, motivasi tentang kekurangan diri biar boleh jadi yang lebih baik..
tak semua yang kita nak mesti kita dapat
kadang2, ujian Allah buat kita sedar betapa penting nya kekuatan iman dalam diri
ramai lagi yang lebih kecewa berbanding aku
Tapi, kekecewaan tu tak bermakna aku kena give up dgn life aku !
Biar orang kata apa pun pasal kita, masa depan kita bukan dorang yang tentukan
Jadilah apapun, mungkin kita perlu bermula dan menapak semula dari bawah
Biar lambat macam mana pun, lambat laun, jika usaha, tawakal dan doa yang banyak
insyaAllah kita akan berada juga pada satu destinasi impian yang kita nak kecapi!

MOGA KATA2 INI MAMPU MEMBERI KETENANGAN DAN KEKUATAN UNTUK AKU TERUS BERJUANG !









happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed