Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

22 January 2013

5th Semester



Suppose this entry aku post awal awal masuk sem kan? Ni dah masuk minggu kedua baru nak post entry berkobar kobar masuk sem kononya . haha . Biasalah student kan . sibuk . kelas dari pagi sampai petang . sabtu ahad pun kelas . redha lah kalau nak berjaya kan . 

disebabkan target sem ni untuk 3.5 and above semula , maka dengan sesungguh sungguhnya sepanjang first week of the 5th sem ni kitorang sampai awal kelas . bukan awal setengah jam tau . but awal an hour or 2 hours . nampak tak semangat nya ? heh *sinis 

lecturer untuk sem ni aku boleh kategorikan ok and some of them best lah . eh bukan some lah , actually 7 subject this sem untuk first impression lecturer semua nampak awesome ! berkobar lagi aku nak belajar . plus pada asal nya aku ada satu kelas MA which is Management Accounting suppose tak sama kelas dengan housemate aku . 

berkat usaha gagah dan gigih serta tidak berputus asa aku , hari hari panjat turun kampus termasuk hari Rabu time aku takde kelas tu pergi mengadap advisor merayu rayan minta tukar group untuk sama dengan bebudak ni , akhirnya Allah makbulkan jugak permintaan dan balas jugak penat lelah aku sampai putus putus selipar kesayangan aku :'( 

At last , sama jugak group . dapat aku belajar hari selasa masuk kelas Madam Rusnani yang awesome tu . serious aku tak tipu . madam tu macam best . so takde lah aku bosan sgt nak belajar Account kan ? tapi aku minat account . 

Untuk sem ni dan sem depan , aku kena struggle and study more harder sebab dua sem ni jelah tinggal untuk aku score . fuhh berpeluh . btw, sem ni ada perubahan sikit dekat The Pwinshess . Ada unifi . takde lah meroyan tengok tv ketuk ketuk,  takde kaler kann . dah perfect kaler cantik . internet acess pun laju macam F1 . bukan main riang gumbira online sampai lebam . tu lah satu sebab aku boleh meroyan taip entry . kalau tak nak kena bayar broadband dulu lah ape lah . leceh ! 

semoga sem ni buat banyak perubahan dalam hidup aku . dari yang baik jadi lebih baik and dari yang tak baik jadi yang sempurna . In Sha Allah :)


happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed