Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

27 November 2012

Bye Bye Sem 4 :)




Untuk hari terakhir sem 4 aku , and for the reasons why i didn't wrote anything for the long time . Yeahhh , sejujurnya , sem 4 adalah satu sem yang sangat sangat panjang untuk aku . lots of thing happen this sem . seriously , if nak cerita in the whole night , memang akan jadi karangan Bahasa Melayu STPM paper 2 lah jawabnya . kena suruh mummy marking pulak after dah siap . haha

first thing , this sem , aku bukan lagi bergelar as the resident of The Princess Kampung Baru which is aku dah totally jadi penduduk tetap untuk Sentul . hyehye :)

Aku dah cerita bout sentul I guess , but kalau belum should I cerita ? never mind , one day if ada something yang interesting I will make a story . trust me .
pejam celik pejam celik , dah nak masuk penghujung second year dah aku ni rupa nya . haiyaaakkk ! tak sangka pulak aku secepat ni . terasa baru semalam habis SPM , cewaah , nampak sangat tipu nya . haha 

macam baru lagi aku keluar dari bumi utara meninggalkan KMPP , but actually dah nak dekat 2 tahun aku jadi mahasiswi UNIKL . Alhamdulillah , aku masih lagi bergelar seorang pelajar , dan masih lagi ada peluang untuk timba ilmu di bumi Allah :)

banyak kenangan yang bakal aku tinggal kan untuk sem 4 . Perkenalan , rapat nya aku dengan Raisya , Zulaikha , Nad , Jaa and Mai is one of the most sweet things . Dengan my lovely sis pun we become more closer after satu semester duduk sama . We laugh , we sad , we shares , all things together . 

Kadang kadang ada salah faham , kadang kadang ada menangis , kadang kadang ada rindu , kadang kadang ada ketawa . but it is what people called " asam garam and adat dalam berkawan " 





Sem 4 banyak mengajar aku tentang hidup . Mana kawan yang baik , mana ragam manusia yang boleh aku contoh and mana tabiat manusia yang aku kena jauhi . Sebenarnya , kehidupan kita ni lebih kepada belajar dan mengenal . Hidup dalam dunia , mesti ada matlamat . Baik untuk di dunia , tak pun akhirat . Itu yang mummy pesan . Alhamdulillah , aku ingat dan aku aplikasi kan semua tu 

Untuk sem 4 , subjek yang aku ambil mostly agak tough jugak . seriously , semua adalah subjek yang memerlukan pemahaman dan penghafalan . Usul Fiqh and Qawaidh fiqhyah , Management information system , Islamic Banking Operation , Arabic , Islamic Economics and Finance 2 , and International Interpreneurship . see , semua nampak susah kan ? tapi bak kata my mum , benda susah kalau kita tak belajar :)


And tadi pagi is my last paper untuk this sem which is Islamic Banking . hope and very hope that , I will get the good result for this sem . kalau hope dapat good result je tapi tak belajar tak guna jugak . haha . May Allah give the better days for the next day after I wake up from my long night sleep :)



happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed