Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

13 October 2012

Happy born day sayang :)




This entry special dedicate to my love . Bukan laki aku lah kan . of the coz lah . Laki aku punya born day dah lepas . Ada entry pasal dia :)

Ini entry for someone special . Dia kawan , dia sahabat , dia teman . I love her and I miss her . Seriously , almost 2 years kami tak jumpa . chatting jarang , on call pun jarang . But , apa yang boleh aku cakap pasal this special girl , dulu masa dekat Penang , time kelas dia ni lah yang banyak buat aku ketawa . ketawa dan ketawa . I love her jokes . sangat !

Actually , she's not listed as my bestie , but she is a best and a good friend . And actually lagi , bukan dia sorang kawan yang selalu ada dengan aku time dekat Matrik . Aku ada Erin , aku ada Lynn , aku ada Dayah , aku ada Ecah , aku ada Dd , aku ada Zue, and aku ada ramai kawan sebenarnya who always be by my side . Thanks God :)

Orang kata kawan sama ketawa senang nak cari but kawan masa sedih , susah nak cari . But , Allhamdulillah , dorang sentiasa ada dengan aku time susah senang aku . Nangis ketawa aku . Just , aku rasa rendah diri dengan dorang . Yelah , kita keluar Matriks, orang expect dapat government punya universiti , but I'm not . Feel down . seriously . Aku jauh kan diri dari dorang , masa keluar result , aku menyepi sesepi sepi nya . Aku malu . Sumpah malu .

But , dorang cari aku . Call aku , message aku asking for my condition . Allhamdulillah , aku kuat with all their support . Thanks buddies :) After Matrik , dorang ada contact dengan aku lagi . message aku lagi . and tau tak ? aku tak lah rasa teruk sangat and down sangat sebab aku tahu , yaa , they still accept me whatever happen to me . 

Bukan nak kata kawan sekarang tak ok , sekarang pun sama . they still with me walau macam mana keadaan aku . semua I mean all of them dah ubah persepsi aku bahawasanya susah nak cari kawan baik sebenarnya tak lah macam tu . Kawan ada kat mana mana cuma kita je yang perlu pandai pilih and hargai . and Raisya , if you read this , mesti awak ingat yang kita pernah cakap kita tak pernah ada bestfriend sebab kita tak percaya kawan baik tu ada . 

one day , I will find my true best friend yang boleh aku luahkan semua nya . dari A sampai Z kisah hidup aku selama aku hidup .

btw , aku rasa entry aku dah out of topic . haha . tadi bukan main kata untuk burfday girl which is my sweet friend Wan Nurul Shahrain Binti Ahmad Zubir . haha 













To baby girl :
Happy birthday sekali lagi sayang . Semoga kau tak lupa aku . Semoga kau sentiasa sihat , Semoga kau sentiasa ketawa untuk orang orang disekeliling kau . Semoga kua jadi lebih kuat and tabah . Semoga kau sentiasa dirahmati Allah . Nanti kalau dah berjaya , dah jadi orang hebat jangan lupa kawan kau yang gemuk lagi hodoh ni tau sayang . Nak kahwin pun jangan lupa jemput aku . haha byebye baby . Love you sampai mati :)




happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed