Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

29 June 2012

Baby Whity :)




ingat tak janji lapuk zaman berzaman turun temurun aku pasal baby whity ? Actually, baby whity tu GIFT dari mummy and papa . gift ke ? haha . takde lah . bukan gift sangat pon . 

Wujudnya baby whity sebab utama nya aku nak pindah rumah . yeah ! gumbira rasa nak duduk rumah baharu . mueh mueh mueh . 

Actually , aku baru je baru je baru jeebawak baby whity tu datang KL . sebab nya, aku nak gerak pergi PD ! Jyeah , baby, nanti mummy bawak u jenjalan okeh :) my mum and dad tak percaya aku nak drive sendiri dari Pahang to KL . halah halah . so, dorang sanggup hantar sampai sini . sobs sobs.  T.T

baby whity tu lah satu satu nya harta kat dunia neh yang aku hadaaa ! hamik ! beli with my own loan oke . so, kereta tersebut dinama kan atas nama saya . Maigad . Mummy cakap , kakak, you patut rasa untung tau sebab umur 20 you dah ada own asset . 

yea, mie, yea mie, kakak rasa bersyukur sangat . Thanks again and again . Bagi aku , terlalu besar hadiah yang aku dapat for this time . Even bagi anak anak orang kaya diluar sana mahupun berada , dorang rasa hekeleh, just got second hand myvi pon nak kecoh tulis dalam blog ke? Aku dapat BMW 5 series, mini cooper S, ferrari mahupun porche tak kecoh buat sidang akhbar pon ! 

It doesn't matter pon untuk aku dorang nak cakap apa pon . because, aku bukan anak orang kaya , bukan anak orang berada , parents pun just kerja kakitangan kerajaan, bukan pangkat besar but I still got macam anak anak orang lain .

my mum and papa bebetul try harder and harder to make their little girl happy and senang . Serious, for me, pengorbanan ni terlalu besar . rasa macam tak layak . oke, nangis lajulaju T.T

For mummy papa :

       Kakak promise will try my best to achieve what I've been promise both of you . Serious mie, pa,  
       kakak bukan lah your little girl yang boleh buat both of you bangga, but I will try . One day ,   
       kakak boleh senang kan you all macam mana both of you beri kesenangan pada kami :')








happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed