Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

01 March 2012

Dah Janji !



Aku kalau dah marah , dah bengang , semua boleh keluar . yang elok and tak elok pun keluar . aku dah janji dengan diri aku tak nak tahu tak cakap benda bukan bukan , kata yang macam macam . tapi kalau tu je cara boleh lepas kan marah , nak buat macam mana kan ?

kadang kadang kita rasa kehidupan kita dah abes perfect , dah habes seronok , happy , tapi tak sangka sampai macam ni jadi nya . penta tahu tak ? tengok jidup orang happy pun boleh cemburu . 

haish ! dah lah ! tetiba pulak belog aku jadi tempat aku luah perasaan !




happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed