Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

06 March 2012

Dah ada lesen tapi masih dengan JPJ



apakah entry nih ? haa , ni untuk guys yang tak confident GILA nak bawak kereta gara gara ada JPJ yang bertauliah sebelah .

seriusly , memang dari TAK nervous jadi terus nervous bila mummy aku duk membebel celoteh dan syarahan panjang tika dan waktu aku tengah pegang stereng kereta . haish ! camne lah nak confident drive kan , if mummy tak yakin dengan anak sendiri .

howow aku nak bawak kereta tuh sampai KEEL neh ?mampukah aku ? semua nya terjawab dalam masa 2 atau 3 minggu lagi if aku jadi lah kan nak merempet kereta tuh ke KL  apakah kereta pun dipanggil merempet ?

ahhh ! gasak lah , janji aku nak bawak jugak kereta tuh . self confident kena hadoo . betul tak ? if korang lah , mummy or papa or ibu or ayah or abah or emak korang ada sebelah , dan menjadi JPJ tak bertauliah tu , mampu ke korang nak drive ? haish !


happy with this ? like and comment dear :)

1 130292 suka taip taip comment:

Nurfarahin Yusof said...

sama la dengan farahin
mak farahin selalu x yakin klau farahin bwk kereta,.dia kata klau dah tanggal "P" baru dia yakin nak naik kereta dengan farahin,..=)

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed