Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

05 January 2012

Dia dan mereka yang dah diikat !





Memalam cenggini sementara tunggu ibu kesayangan aku balik sambil bawak BURGER DAGING SPESEL feveret aku tu , aku terhengen nak hapdet belog kusam aku neh ! even benda yang berlaku neh da berlaku beberapa hari yang lepas , tapi aku terhengen nak bagitahu jugak :P

yea yea ! akhirnya si abang sepupu yang handsome tuh dah diikat ? Aik ? Lelaki pon boleh lah diikat ! dia dah TUNANG !

kau bila lagi gemok ?

haha . selagi aku tak pegang menatang nama MASTER tuh , aku ta mao kawen . but , tak boleh duga jugak kan kan . Jodoh Pertemuan Maut kan di tangan Allah :)

baik baik . tanpa berlengah masa dan tenaga lagi , kita layan antara antara snap yang aku dapat masa tuh :)






look , myy PAPA there in the red shirt while poksu merangkap brother PAPA in the turqouise baju melayu :)



oke , the red and orange one is my TOK TOK . *johor panggil tok oke


In the red one , and the black is my little cousin . and yang pakai gold ofcoz la future sis in law



Antara hantaran yang ada . nak tau lots of choc oke -,-'






Dan tak lupa malam untuk BBQ bersama mereka ! 

p/s : tak mampu nak membebel panjang kerana nak date dengan mummy and papa :) bye alls !





happy with this ? like and comment dear :)

2 130292 suka taip taip comment:

Ada Sya said...

hai yunk!
master? master yg study tu ke? u can do it! study rerajin.. btw,lawa la pula skin blog awak ni..simple but nice..
cntiklah pengantin tu.. manis je.. suka lah!

Afifah yazed said...

ada sya ~ thanks yee . nak jugak MASTER tuh . teringin . hehe , skin ni amik dekat tuto LyssaSecret. owh , tu future akak ipar . hehe

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed