Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

11 September 2011

Sebenarnya kehidupan :)

Actually, apa yang saya wonder sangat tentang dunia ni, bila ada perempuan / lelaki cakap macam ni :
  • KITA BILA BERCINTA NI JANGAN TENGOK RUPA PARAS SANGAT, TAK PENTING PUN ! ( ayat ayat pembohong sebab tak kurang dalam hati tu mesti nak gurl or boy yang cantik even tak sangat )
  • BERCINTA NI JANGAN SEBAB NAK DUIT JEE ! ( pembohongan lagi sebab nya tak lebih dan tak kurang juga, mesti atleast keluar date ada duit dalam poket )
  • BERCINTA NI KENA SETIA SENTIASA ( tipu kalau dalam hati tak ada rasa secebis pun untuk cari lain or nak teruja dengan lelaki / perempuan lain )
  • BERCINTA NI KENA SENTIASA JUJUR ( dalam sesetengah kes and perkara, mesti kita tipu juga ! tak kan semua orang jujur dalam dunia ni )
wateva it is, kita pikir sendiri laa.. first, tak semua yang kita nak kena perfect.. means ( kalau da kawan @ bercinta @ berkenalan dengan orang gumuk macam saya :) ) tak payah la nak malu or wateva.. memang betul bila ada antara kita yang kata, tak kesah pun gemuk ke, kurus ke, tapi dalam hati tetap ada rasa *hish, die ni gemok laa, die ni x lawa laa, die ni x handsome laa, die ni gedik laa.. its natural oke.. Biar gedik natural bukan buatan !

another thing is, Berkawan biar lah beribu.. Kawan sedih memang susah nak cari, tapi kalau kawan gelak gelak memang banyak.. Antara kita sendiri je kena pandai menilai dan memilih.. 


                                     banyak banyak bebelan ,    




happy with this ? like and comment dear :)

0 130292 suka taip taip comment:

Post a Comment

Sila taip disini sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@Original created by Afifah Yazed